Ledige stillingar

Ledig 100% stilling som koordinator særskilt tilpassa opplæring

Arbeidet er knytt til opplæring og organisering for elevar med særlege tilretteleggingsbehov. Saman med andre lærarar og fagarbeidarar skal ein leggje til rette for og delta i gjennomføringa av både dagleglivstrening og opplæring i fag. Organiseringa kan være både individuelt og i gruppe. Til stillinga ligg det eit koordineringsansvar for praktisk og fagleg gjennomføring for dei tilsette som arbeider med elevgruppa.

Søknadsfrist 06.05.24

Ledig 100% stilling som lærar i språk- og samfunnsfag

Undervisning i aktuelle språk- og samfunnsfag etter kompetanse og behov. Skulen har særlig kompetansebehov innan engelsk, spansk eventuelt i kombinasjon med andre fag skulen tilbyr. Stillinga kan verte tillagt kontaktlæraroppgåver. Ta kontakt med skulen ved spørsmål fagsamansetnad.

Ledig stilling frå 01.08.24. Søknadsfrist 05.05.24