Ledige stillingar

Ledig 100% stilling som lærar i språk- og samfunnsfag

Undervisning i aktuelle språk- og samfunnsfag etter kompetanse og behov. Skulen har særlig kompetansebehov innan engelsk, spansk eventuelt i kombinasjon med andre fag skulen tilbyr. Stillinga kan verte tillagt kontaktlæraroppgåver. Ta kontakt med skulen ved spørsmål fagsamansetnad.

Ledig stilling frå 01.08.24. Søknadsfrist 05.05.24

Ledig 100% fast stilling som lærar på Teknologi og industrifag

Undervisning i programfag på VG1 teknologi- og industrifag og VG2 Industriteknologi. Det kan og vere interessant med kompetanse innan transport og logistikk. Stillinga kan verte tillagt kontaktlæraroppgåver.

Ledig stilling frå 01.08.24. Søknadsfrist 24.03.24

Ledig 100% fast stilling som lærar på Elektro og datateknologi VG1 og El-energi og ekom VG2

Stillinga kan innebera undervisning i praksis og teori på alle trinn. VG1 Elektro og datateknologi og VG2 Elenergi og ekom.
Utarbeide dokumentasjon og planar for undervisninga.
Oppfølging, vurdering og rettleiing av elevar. Opplæringa vil gå føre seg i ein kombinasjon av praksis/teori.
Kontaktlærar for ei klasse etter nærare avtale.

Ledig stilling frå 01.08.24. Søknadsfrist 24.03.24